vrijdag 15 januari 2016

Ballonbuik, sneeuw en muziek

Statusquo. Gewicht 't zelfde, ballonbuik idem, bilirubine nog lichtjes gestegen. Cyclosporine eindelijk gezakt (tot 107). En een nieuw element: er zit nu te veel urinezuur in zijn bloed. Dus weer een nieuw medicijn er bij. 

Samen geluisterd naar Jan Dewilde. "Kijk eens naar omhoog en kijk de lucht is grijs en zit vol vlokken. 'k wou dat het kon blijven duren, dat het nooit meer zou stoppen. 'k voel mij zo gelukkig in de eerste sneeuw. 'k voel mij zo alleeeen in de eerste sneeuw" "Da's wel mooie muziek hè", zei Alrik. De kamer stroomde vol weemoed. 

Leuk broertjesmoment op skype toen Balder uit het snoepzakje van een verjaard klasgenootje, zijn 'enige' lolly afstond aan Alrik. 


3 opmerkingen:

  1. 'de eerste sneeuw' is zo'n prachtig nummer. . .
    zo te zien heeft Alrik het lastig... laat de medicijnen snel hun werk doen zodat hij minder ongemakken heeft!
    PS: ik heb nog een nieuwe stift liggen om op het raam te tekenen(grijs), zou hij dat leuk vinden?
    Hadelijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hadelijn,
      Ja, raamstiften staan nog op 't verlanglijstje. Weet jij of er een verschil is tussen raam- en whiteboardstiften?
      Anja

      Verwijderen
  2. ja ik denk wel dat er een verschil is.
    ik zal er morgen eentje onder het terras steken :-)

    BeantwoordenVerwijderen