woensdag 23 december 2015

Kerstwens

Deze avond vieren we kerst bij moeke en vake samen met tante Els en haar gezin. Alrik zal wellicht afwezig blijven op skype, want: "Als ik veel pijn heb, wil ik niets (en niemand) zien". Daddy zal bij Alrik blijven en mama zal het gezellig maken voor Balder samen met de kleine kring.

Deze morgen had Alrik nog steeds 39,1. Indien een bacterie of een virus aan de oorzaak ligt weten we dat ten vroegste morgen. Laat die (kerst)kaarsen maar branden! Morgen is dag 10...

En laat mij ieder van jullie, via deze weg een warme en liefdevolle kerstavond toewensen. Geniet van elkaar en van al het moois dat nog gaat komen...

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat wenste ik dat jullie Kerst er anders uitzag. Tank maar veel warmte en moed bij mekaar, om ze te kunnen delen met Alrik.
    We branden een kaarsje voor jullie, voor volledige beterschap, voor weinig pijn op de weg daarnaartoe, op snel heel hoopvolle signalen, ...
    Konden we de pakjes onder onze boom maar inruilen in wat meer comfort voor Alrik ...
    Hele dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij duimen heel hard mee. Jullie vormen een fantastisch gezin met veel liefde. In mijn hart branden er wel duizend kaarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci Anja, nous allons aussi faire briller les bougies ce soir pour vous envoyer toutes nos meilleures pensées. Que la flamme brille longtemps dans l'espoir et vers la guérison! Valérie

    BeantwoordenVerwijderen