maandag 7 december 2015

Gezocht: instituteur/trice à domicile

Meer van 't zelfde. Mijn verkoudheid is nog - terug - feller geworden...
Alrik heeft een goede dag gehad met tante Els en 's avonds met daddy. Maar hij is erg sip als hij mij op skype ziet, zelfs al heeft ze in elk neusgat een papieren zakdoek. Mama blijft dan bemoedigend breed glimlachen. Maar als skype afstaat is mama ook sip. Laat het mijn enige winterziekte zijn die ik in 't lang en in 't breed ga doormaken, zodat ik terug fit en gezond ben als Alrik begint af te zien...
Balder lijkt al wat beter. Hij is in elk geval het welgezindste kind van de wereld, mijn zonnetje.
Ondertussen is ook de zoektocht ingezet naar een franstalige thuisjuf of -meester voor vanaf januari. De gesubsidieerde thuisscholen voor zieke kinderen gaan jammergenoeg pas aan de slag vanaf de 3de kleuterklas. Tips zijn welkom!

2 opmerkingen:

  1. Tips heb ik helaas niet... Moest ik toch iets horen, hoor jij het ook! Succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Anja, Wij hebben in ons ruilnetwerk volgende vraag gekregen van Isabelle (abakat@live.be). Het is wel een kinderverzorgster ipv een kleuterleidster. Ik ken haar niet maar de mensen van het ruilnetwerk zijn meestal fijne mensen.
    Bonjour à tous,
    Je suis puéricultrice de profession mais pour le moment je n'exerce plus car je m'occupe de la scolarité de mon fils. Comme le milieu des bb me manque, je vous propose si vous avez des bouts de choux entre 0 et 3 ans de vous les garder pour un bonheur, le soir mais aussi en journée (maladie par ex). Alors quelqu'un est-il intéressé?? Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen