vrijdag 4 december 2015

Laatste nacht samen

Mijn keelpijn breidt uit naar mijn oren en vult mijn hoofd op. WAT EEN ELLENDE!
Het is Alrikjes laatste nacht in gezelschap. Raf is bij hem. Morgen verhuist hij naar de kamer met de twee deuren. Dan mogen we niet meer blijven slapen en moeten wij ook maskers, handschoenen, schort aan, als we overdag bij hem zijn. En indien ziek: verboden toegang. Ik maak straks plastieken zakjes klaar met een set propere kleertjes per dag voor Alrik. Zelf ook altijd douchen en verse kleren voor elke binnenkomst in de kamer. Akelig.

3 opmerkingen:

  1. Awwww ... dat moet echt wel ongelofelijk frustrerend zijn dat ge Alrik nu niet meer hebt kunnen zien. :-( Wordt snel beter en ik duim dat er niemand anders ziek wordt! Laat ge iets weten als het eens niet gigantisch druk is en jullie eens zin hebben in een bezoekje? Wij komen dan graag nog eens langs (al zit ik nu ook wel met een gigantische snotvalling). xxx Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij duimen ook heel erg dat je snel terug beter bent! ! ! !
    En we duimen ook voor Alrik's eerste nacht alleen... dat is toch ook weer een grote stap voor hem. . .
    Hadelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Anja en Raf wij lezen de ontroerende blog nu bijna dagelijks en zijn blij dat we zo het verloop van de gebeurtenissen mee kunnen volgen. Wij vinden Alrikje ook zo'n mooi en dapper jongetje. Het spreekt voor zich dat wij mee hopen met jullie dat alles uiteindelijk in orde komt. Dikke kus van Herman en Lutgarde

    BeantwoordenVerwijderen