woensdag 11 november 2015

Ik wil ook een ziekte

Citaat van Balder: "Ik wil ook graag een ziekte hebben. Ik wil hééél de dag in het ziekenhuis blijven". Ik heb hem beloofd dat hij elke dag op bezoek zal mogen komen. En dan ook uitgelegd dat ook hij twee nachten in het ziekenhuis zal slapen en dat hij gaatjes zal krijgen in zijn rug langswaar ze zijn goeie bloedcellen in een zakje gaan laten lopen voor Alrik. Maar dat het geen pijn zal doen, want ze zullen hem in slaap doen. "Ja, met zo een soort ballon" voegde Alrik daar onmiddelijk haarfijn aan toe. En dat hij terug wakker zal worden met twee hele grote plakkers op zijn rug, als kussentjes. Toen vond Alrik dat hij ook zo'n plakkers moest krijgen.

5 opmerkingen:

  1. Zo broer, zo broer. Ik denk veel aan jullie.
    Net nog even het 'ons helpen'-lijstje gelezen. En hier een klein responsje: http://bartbonte.com/whereiscat/ Een leuk spelletje. Dat vindt Isa alvast, en wij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar staat dat 'ons helpen'-lijstje?
    Ik ben nu pas terug mee met de blog en het is wel verbijsterend nieuws.
    Veel moed Anja! We leven mee en als we iets kunnen doen om te steunen
    of helpen, laat maar weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Goedele, het 'ons helpen'-lijstje staat hier: http://alrikje.blogspot.be/p/ons-helpen.html. Misschien afficheert het bij jou niet duidelijk op de hoofdpagina omdat je op smartphone kijkt? Er is trouwens ook een optie 'updates krijgen per mail'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook een ziekte... Wat lijkt het mooi om het door kinderogen te kunnen zien, al is het dat natuurlijk niet. Maar je snapt misschien wat ik bedoel... Telkens als ik hier lees, wou ik dat ik iets zinnigs kon schrijven, maar ik kan niks bedenken... Ik denk heel veel aan jullie...

    BeantwoordenVerwijderen