woensdag 23 november 2016

Archiefbeelden uit de cloud

De google foto-app op mijn smartphone presenteert mij dagelijks (zonder dat ik dat ooit gevraagd heb) een fotocollage van "deze dag, precies een jaar geleden". Vandaag is het een jaar geleden dat Alriks eerste hickman katheter werd geplaatst. Foto's van een klein jongetje in een groot ziekenhuisbed door de gangen vervoerd naar het operatiekwartier en dan in de ontwaakzaal, met tutje in de mond en een grote plakker op de rechterbovenhoek van zijn borstkas. Beelden die binnen komen.

En ook deze blog krijgt een tweede leven en een nieuwe functie. De film van de gebeurtenissen nog eens afspelen en onze blijdschap van vandaag intenser voelen en vieren.

Ik kan besluiten dat de 'de cloud' een meerwaarde betekent in mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten