maandag 14 november 2016

Bloedfabrieksverjaardagsoproepje

Volgende maand, op de verjaardag van de bloedfabriek, zou ik Alrik én Balder graag verrassen met POST!

Hierbij dus een oproepje om een kaartje op de post te doen in de ochtend van 13 december, zodat het juist op 14 december toekomt. De nieuwe fabriek, gezaaid met de stamcellen van Balder en gegroeid in het beenmerg van Alrik (wat een wonder toch!) wordt 1 jaar en Balder en Alrik gaan dus samen 1 kaarsje uitblazen. Een simpele verjaardagskaart is dus perfect.
 
Je kan ook het thema van de huisjesslak gebruiken, want de stamceltransplantatie wordt op de kanjerketting vertegenwoordigd door deze kraal:  
Voor Balder de donor, was er trouwens dit meer abstracte beestje in kraalvorm:
Het zou leuk zijn als jullie een korte boodschap neerschreven in hoofd-drukletters, want dan kunnen onze jongens deze zelf lezen! Langere boodschappen mogen natuurlijk ook. Die lezen we dan wel voor.

Ik denk alvast verder na over een taart in de vorm van een... fabriek. :-)

5 opmerkingen:

  1. leuk!! wat een fijne verjaardag wordt dat! wil je het tegen dan misschien nog een keertje bloggen of zo? Ik weet niet of ik het me anders nog ga herinneren, zeker gezien ik dan temidden van de drukke België-agenda ga zitten :-) in elk geval alvast veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk initiatief!
    je zonen zijn stuk voor stuk KANJERS ! ! ! :-)
    Hadelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anja, wij doen ook mee! stuur je mij je adres nog eens door, ik zit nog met dennenlaan in mijn hoofd... is al even geleden zeker? :-) sofiehoste7 at gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen