vrijdag 9 december 2016

Aftellen

Er viel mij zonet iets op. Ik ben gestopt met aftellen. Ik ben gestopt met mij opgelucht te voelen, telkens wanneer er een maand voorbij is, of wanneer we in de helft van de maand komen. Ik besefte het maar half. Maar nu ik ermee gestopt ben, valt het mij ineens op. Nog maar 5 daagjes en we vieren die bewuste eerste verjaardag. En dan post ik nog enkele foto's van het feestje en sluiten we de blog af. En de kanjerketting. We hebben het afgelopen jaar een nieuwe Alrik cadeau gekregen. Een levenslustige en grappige die nooit meer tegenwerkt. Nooit meer contrair is. Ik heb het bijzondere gevoel in deze tweede tijd de échte Alrik te leren kennen en het is wonderbaarlijk. Ik ben zo dankbaar voor mijn twee lieve kindjes. Mijn liefde kleurt heel de hemel in een warme oranje avondgloed.




1 opmerking: