vrijdag 5 februari 2016

T+52: Afscheid van de dagelijkse blogposts :-)

De bloedwaarden zakken terug lichtjes... maar geen nood. Alrik moet sinds vorige week helemaal zelf bloed aanmaken, niet meer geholpen door medicijnen. Ik heb een goed voorgevoel. Ik voorspel een rustige stijging vanaf maandag. Vanaf volgende week zullen we naar alle waarschijnlijk de ziekenhuisbezoeken kunnen verminderen van 3 tot 2 keer per week. Eind volgende week krijgen we het resultaat van de laatste beenmergpunctie.

Ikzelf ben goed verkouden... ik hou voorlopig mijn masker aan thuis. Maar Alrik heeft toch al een hele week geen tekenen van infectie! Alvast een mijlpaaltje.

Ik vermoed dat ik ook niet zo veel meer zal bloggen...  Diegenen die graag blijven volgen zonder dagelijks te moeten komen kijken, kunnen hun e-mail adres opgeven rechts van de blogposts. Je krijgt dan een e-mail met de blogposts van de laatste 24 uur, if any. En op de pagina 'Bloed' zal ik de grafiek van de witte bloedcellen blijven updaten... Hopelijk stabiliseert de groene lijn ergens tussen 5000 en 15000 en blijven de rode bollen (monocyten) onder de 500.

4 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Ik doe mee met het 'goed voorgevoel' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk!! ik duim dat het zo goed blijft gaan!! en ik kan me voorstellen dat je nu ook gewoon weer meer wilt beginnen voorzichtig genieten, en dat bloggen dan idd niet meer dezelfde functie heeft dan ervoor. Doe vooral wat je zelf wilt! Ik volg je blog trouwens via bloglovin, ook een handig systeem om blogs te volgen. ik zie het dus wel als er nog wat komt! Heel veel succes daar in elk geval!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die evolutie klinkt geweldig! Ik ga ook mee in het goede voorgevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch dat goeie voorgevoel!
    fiew... wat een opluchting ! ! !
    hadelijn x

    BeantwoordenVerwijderen