donderdag 14 april 2016

Tweede eerste schooldag van 2015-16

So far, so good. Het eerste halve schooldagje zit er op. De kindjes waren eerst onbezorgd, vrolijk, dan rustig en wat afwachtend. "Wat wil timide zeggen?" vroeg Balder deze namiddag. Ik denk dat het frans nog wat moet terugsijpelen in hun hoofdjes. Maar tegen vrijdag zal dat wel in orde zijn. Ik sloeg Alrik gade aldoor de ramen van de klas, nam fotos als een volleerde paparazza en zag dat er zich al klasgenootjes over hem ontfermden. En in de andere klas zaten Balder en Anna in een oogwenk naast mekaar te spelen. Zo zonder woorden. Ik moest een traantje wegpinken toen ik de lege speelplaats afliep. Enkele mamas die mij zagen knoopten een betrokken en bemoedigend gesprekje aan.

1 opmerking:

  1. Schoon... Op de tweede foto had Alrikje het percies toch in de mot dat hij gevolgd werd door een paparazza :-)

    BeantwoordenVerwijderen